Nachtvispas De Brink

De mensen, die een nachtvis pas hebben, moeten deze jaarlijks opnieuw aanvragen. Dit moet gebeuren voor 1 oktober van het betreffende jaar. De prijs van de nachtvispas is per 2017 (visjaar 2018) verhoogt naar 50 euro per jaar. Ben je te laat met aanmelden dan nemen de mensen die op de wachtlijst jouw plek in. Sta je op de wachtlijst verzoeken wij om het half jaar jezelf te melden zodat wij weten dat je nog steeds interesse hebt.

Voor in het aanvragen van een nachtvis toestemming dient men:

- Tenminste 2 jaar lid te zijn van HSV de Peel
- Medewerking te verlenen bij een snoei- of opruimdag
- Men kan zich aanmelden bij hsvdepeel@hotmail.com

Wij verzoeken de mensen met een nachtvispas zich te laten machtigen. Zodat je geregistreerd staat in de ledenlijst.

Reglement Nachtvispas

1. Het is ten strengste verboden schade aan te richten aan flora en fauna
2. Het is ten strengste verboden andere vissers tot last te zijn met het uitoefenen van hun hobby.
3. Drankmisbruik en lawaaioverlast zijn verboden.
4. Kampvuren en barbecue zijn niet toegestaan.
5. Zich in slaapzak op stoel of stretcher bevinden is toegestaan, eventuele tenten dienen aan een zijde open te zijn. Geen enkel ander onderkomen is toegestaan.
6. Afval dient mee naar huis te worden genomen, de visplek dient bij vertrek schoon te worden achtergelaten.
7. Er dient recht vooruit gevist te worden.
8. Voerboten zijn toegestaan. Maar niet verder dan werpafstand, maximaal 100 meter!
9. Elke nachtvisser heeft een controlerende functie, merkt men wat op kan contact worden opgenomen met de karpercommissie telefoonnummer 06-25212069
De nachtvis toestemming blijft eigendom van de vereniging en kan bij overtreding van bovenstaande regels worden ingenomen!
10. Zich in slaapzak op stoel of stretcher bevinden is toegestaan, eventuele tenten dienen aan een zijde open te zijn. Geen enkel ander onderkomen is toegestaan.
11. Afval dient mee naar huis te worden genomen, en de visplek dient bij vertrek schoon te worden achtergelaten.
12. Het is verboden hinder te veroorzaken, in welke vorm dan ook, en er moet op de visplek recht vooruit worden gevist en gevoerd. Dit geldt ook voor voerboten.
13. Minimum leeftijd van 18 jaar.

Bij overtreding van deze regels kan de nachtvispas en vergunning per direct worden ingenomen. Betreffend lid komt dan niet meer in aanmerking voor een nachtvispas voor een periode van minimaal 2 jaar.

De karpercommisie