Karper-koppelwedstrijd

Karper-koppelwedstrijden 2016 van 24 uur.

Beste heren/ dames Karpervissers,

1e Wedstrijd vrijdag 20 mei om 18:00 tot zaterdag 21 mei 19.00 uur. Loten om 18.00
2e Wedstrijd vrijdag 7 oktober om 18:00 tot zaterdag 8 oktober 19.00 uur. Loten om 18.00 uur
Aansluitend zal de prijsuitreiking plaatsvinden.

De wedstrijden worden gehouden op de Brink in Liessel.

Voorinschrijving van € 15,00 per persoon betalen bij penningmeester Hans Verstegen.
Betalen moet vóór 17 mei, houd rekening met beperkt aantal deelnemers, dus betaal zo snel mogelijk.
Rekeningnummer HSV de Peel Sint Vincentiusstraat 31 5758 SB Neerkant NL41 RABO 0129 0047 58.
Uw volledige gegevens zo spoedig doormailen naar hsvdepeel@hotmail.com
HSV de Peel verleent ontheffing op het nachtvissen voor deze twee wedstrijden.

Er wordt gevist in twee zones Snoertsebaan en Berktsedijk; vis je de eerste wedstrijd op de Snoertsebaan dan betekent dit automatisch dat je de tweede wedstrijd op de Berktsedijk zone vist en andersom.

Wedstrijdcommissie; telefoonnummers alleen te gebruiken voor en tijdens de wedstrijden.
Bart van de Putten 06-46711399
Denny Slaats
Hans van Gemert
Het reglement karperwedstrijd op de Brink.
1) U dient lid te zijn van HSV de Peel.
2) U mag met maximaal 2 hengels per persoon vissen.
3) Er wordt gevist op gewicht (alleen karper ). Bij gelijk gewicht gaat de lengte ook meetellen.
4) Deelname minimale leeftijd 14 jaar.
5) Beperkt aantal deelnemers, er wordt gevist in koppelverband.
6) Voer en aas aanleveren in een plastic zak maximaal 2,5 kg per persoon. Hierop wordt gecontroleerd.
7) Loting om 18.00 uur.
8) Een onthakingsmat is verplicht.
9) Gebruik veilige loodsystemen. Hierop wordt je gecontroleerd.
10) Open vuur is niet toegestaan.
11) Als je je stek verlaat mag je niet verder dan je buurman, ga je verder dan dien je de hengels op te halen.
12) Voerboten zijn tijdens de wedstrijd niet toegestaan.
13) Vis als het kan zo recht mogelijk vooruit, houd rekening met je buurman.
14) Je in slaapzak of stoel of stretcher bevinden is toegestaan in een bivvy of tent
15) Gelieve te zorgen dat je bent voorzien van een gsm. Karper gevangen dan wedstrijdleiding bellen. Zij komen zo snel mogelijk om te wegen en te meten.
16) Mochten er problemen zijn kun je altijd bellen met de wedstrijdcommissie. Wedstrijdcommissie is bevoegd om bij overtredingen tot onmiddellijke uitsluiting van verdere deelname over te gaan.
17) Drankmisbruik en lawaaioverlast zijn verboden.
18) De stek van de visser dient schoon en opgeruimd te zijn bij vertrek.